Onsdag 21 december

Hej!
Igår hängde jag med Johanna och Anna. Vi åt chips, kollade på tv och bara pratade om allt och inget. Jag sov kvar men Anna stackarn som skulle jobba idag drog hem. Det var en rätt lugn kväll men inte mig emot! Idag sov vi läääänge. Det sjukaste är att jag fortfarande är trött. Har ont i halsen så jag hoppas det inte är sjukan som börjar igen.
Idag händer inte mycket alls. Ska försöka få tag på typografi frågorna så jag kan få dem gjorda någon gång. Mamma och pappa ska städa så jag får väl roa mig på annat håll....
Nu ska jag bara slappa, slappa, slappa! Snart är det julhelgen och då blir det full fart. Underbart!
Puss!
Gammal bild på mig och Johanna... Väldigt gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0