Nybakade scones

God morgon!
Mamma väckte mig vid åtta. Hon är ju helt otrolig! Hon hade nämligen bakat scones nu på morgonen som hon bjöd mig på. Vi satt i soffan och åt nybakade scones och drack kaffe med tända ljus och allt. Mys! Varje dag borde börja så.
Idag har jag planerat att plugga. Funder även på att slå på musiken på högsta volym och köra spinning eller springa. Måste börja röra på mig. Ska börja gymma när jag kommer tillbaka till Kalmar har jag tänkt. Det är dags att göra något åt det här nu känner jag! Jag mår inte bra. Jag sover dåligt och blir sjuk hela tiden. Not good!
Imorgon ska jag och mamma in till Valbo runt elva. Älskar att shoppa med mamma, det är så mysigt. Sen blir det julstök här hemma. Vi ska fixa julskinka, knäck, äta mini-julbord, klä granen och annat skoj! Det blir fullt upp men älskar dagen innan julafton. Nästan mer än jag älskar julafton.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0