Nyårsplanering

Hej igen!
Verkar inte bli någon dejt för min del. Alla är upptagna. Föräldrarna ska städa här på övervåning så vet inte riktigt vad jag ska hitta på här hemma. Jag och Rebecka har i alla fall börjat planera inför nyår. Lite sent ute kanske men bättre än inget. Har vi tur kan vi fixa en lokal i Uppsala men annars blir det till att vara i Rebeckas lägenhet i Gävle. För mig spelar det ingen roll, bara vi får ihop ett glatt gäng. Ska hinna med att äta middag med föräldrarna innan jag drar iväg. Vill kunna umgås med dem också ett tag innan jag drar vidare.
Snart är det julhelgen också. Det kommer bli fullt upp! Ska till min moster och morbror på julafton sen på juldagen är det dans här i Tierp som vi ska på. Mamma och pappas vänner kommer hit också så blir middag med dem. Sen blir det nog några drinkar uppe på pappas jobb. Ska försöka hinna titta förbi på Sandras förfest och träffa Johanna och allihopa där. Det är svårt det här med att balansera familj och vänner. Jag vill för mycket på en gång, haha!
Nu ska jag dricka lite mer kaffe, det är helt underbart att slippa snabbkaffet. Snart kommer föräldrarna hem så då blir det middag.
Puss!
Bild från en studentskiva. Saknar mina brudar!

Kommentarer
Postat av: PEETRA

Saknar dig också, massa mycket! Hoppas jag också kan komma på nyår!!! puss o kraaam!!

2011-12-20 @ 12:13:10
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0