Myser

Hej!
Sitter här i soffan hemma hos föräldrarna med en kaffe och myser i mammas mjukisar. Helt underbart!
Fick dessutom reda på att jag fått VG i både textuella analysen och bildanalysen. Helt fucking AWESOME! Nu kan jag njuta av mitt juluppehåll med gott samvete.
Idag ska jag mest njuta av att bara vara hemma. Ikväll blir det middag med föräldrarna. Imorgon ska vi in till Uppsala och julhandla, sen ska vi åka och kolla på Roys nya hus. Ofattbart att han är husägare nu! De ska ju renovera allting men ska bli spännande att se hur det ser ut. Det ligger utanför Uppsala så blir en sväng förbi där sen hem och äta middag hela familjen. Låter som en rätt bra dag enligt mig!
Nu ska jag fortsätta mysa!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0