Mellandagsrea

Hej!
Idag var jag och mamma in på mellandagsrean. Jag köpte rätt mycket men det behövdes kan jag säga! Fick med mig två par byxor, fem trosor, en väska och ett linne. Jag är väldigt nöjd! Vi orkade inte vara kvar när det väl började komma lite för mycket folk så var hemma igen redan halv tre. Sen dess har vi mest pratat och druckit kaffe. Slog oss ned framför tvn och slappade lite också. Just nu är föräldrarna och fikar hos en vän så jag sitter här och myser ensam med vovvarna.
Imorgon är det Uppsala som gäller. Ska äntligen få träffa brudarna från klassen. Åh lyckan! Vissa har jag inte träffat sen studenten, helt sjukt. Så det kommer bli grymt! Vi ska käka mat och sen dra till någon pub någonstans. Underbart!
Nu ska jag fortsätta ta det lugnt, ska upp tidigt imorgon eftersom jag vill hinna duscha, käka och fixa mig innan jag drar iväg. Ska möta de andra klockan tre i stan.
Ha det gött!
Så här känner jag mig efter all mat man fått i sig i jul!
Edit: Ska inte till Uppsala förrän vid halv fem, då blir det film ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0