Läkerol Arena

Hej!
Vaknade av att mamma hade gjort frukost och sen har vi suttit och kollat på deckare. Just nu sitter jag och kollar på Project Runway. Det har varit lugnt här hemma hittills men ska alldeles strax byta om och börja fixa mig. Man ska ju försöka se lite fräsch ut i alla fall! Ska packa väskan eftersom det som sagt blir övernattning hos Rebecka.
Det ska bli grymt kul ikväll. Det kommer troligen var smockat med folk på Läkerol Arena ikväll! Jag kan inte vara mer taggad! Enda jobbiga är att jag mår smått illa men det kan ju vara spänning inför den här helgen med nyår och allt som händer. Förhoppningsvis går det över snart. Är dessutom sjuk mätt sen frukosten fortfarande, haha.
Nu är det nog dags att börja röra på mig. Jag känner att jag inte har världens tempo idag så det är nog lika bra att börja tidigt.
Ha en fin fredag!
Knasig men fin vän det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0