Kaktusgalan 2011

Hej!
Fattar inte hur jag hann med allting igår!? Men det gjorde jag, grymt bra!
Drog upp till Erika på förfest redan vid fem eftersom vi skulle vara på kaktusgalan klockan sju. Galan var något av en besvikelse, det hade kunnat gjorts så mycket bättre men jag hade kul! Det var en riktigt lång kväll däremot. Drog dessutom på efterfest här på smålandsgatan som vanligt. Den här gången var det mer drag kan jag lova! Det kom till och med securitas och sa åt oss, haha! Oops... Väldigt bra kväll måste jag säga.
Idag har jag inte gjort ett skit. Jag och Coffe var och käkade för ett tag sen. Galet gott! Runt sju ska jag hem till Tilde och bara ta det lugnt med lite folk från klassen. Passar mig perfekt idag!
Nu ska jag kolla på Wilfred och halvsova tills det är dags att dra igen.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0