Julmust och mys

Hej!
Gårdagen var riktigt rolig! Jag träffade så mycket folk att jag höll på att svimma kändes det som. Det var grymt i alla fall! Jag åt sallad bara när vi var ut, det kändes som det rätta valet efter allt julmat nu. Kvällen avslutades med ett nattligt samtal innan jag totalstupade i säng.
Idag har jag inte gjort ett dugg. Har legat på soffan och druckit julmust. Mysigt! Har mest varit seg, var lite bakis imorse men det gick över rätt snabbt. Underbart!
Imorgon ska jag och min kära mor in på mellandagsrean och kolla lite. Jag ska försöka spara på pengarna eftersom jag ska tatuera mig nu efter nyår. Hihi, spännande!
Nu ska jag fortsätta slappa och dricka julmust!
Puss, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0