Julmat och julklappar

Hej!
Jag har haft en lugn och skön julafton. Vi åkte till Storvik runt fem idag. Annika (min moster) hade dukat upp med allt möjligt gott. Jag höll på att dö av lycka, haha! Fattig student som man är... Det var jättegott!
Efter maten var det julklappsutdelning. Min morbror hade dragit på sig tomterock och luva och delade ut. Jag fick bland annat en skrivare (helt underbaaaart!), presentkort, pengar, popcorn i määängder, en skål, nagellack, en kakburk fylld med massa gott, en skylt och massa sånt skoj! Jag är nöjd med mina fina presenter, fick ju parfymen imorse också. Bästa var ju ändå skrivaren eftersom det varit så omständigt med det nu på slutet. Har dessutom scanner på den så det är ju grymt bra så jag kan scanna mina skisser och annat.
Imorgon (eller idag rättare sagt) kommer några vänner till mamma och pappa hit. Vi ska ut och käka sen blir det drinkar på pappas jobb. Ska svänga förbi Sandra och Johanna också och hänga där innan vi drar till dansen. Ska bli fruktansvärt kul att träffa alla!
Nu ska jag sova, är helt slut!
Puss och nattinatt!
En bild från ikväll. Det ser ut som jag är bred som ett hus, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0