Julafton 2011

God jul!
Idag är det julafton. Det är helt ofattbart. Tiden har gått alldeles för fort för att jag ska kunna förstå det. Igår myste vi framför granen och imorse blev det gröt till frukost. Vi har ju julstrumpor upphängda. Det roligaste är att det är åt mig och hundarna... Hundarna fick varsit tuggben medan jag fick parfym. Den är gudomlig! "Bright Crystal" från Versace. Så den ska på ikväl också när jag väl hittat något att ha på mig i klädväg. Blä för sånt.
Vi ska kolla på Kalle Anka här hemma innan vi åker till Storvik. Det ska bli kul att träffa alla eftersom det var ett tag sen jag var där.
Nu ska jag försöka rota igenom min väska och komma på något bra...
Ha en fin julafton!
'
Två bilder från förra julen när vi firade med vänner istället för släkten. Det var kul det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0