I get high on you baby

Hej!
Jag har suttit och försökt skriva texten till workbooken som ska in på onsdag. Jag förstår inte hur de tänker? Hur fan ska man kunna skriva om ÖVNINGAR man gjort? Visst, vissa grejer har man ju tänkte på layout och grejer men de som bara är då? Det är helt omöjligt. Mitt huvud är helt tomt. Ska sätta mig hela dagen i skolan imorgon och få det gjort. Vill bara att det ska vara över så jag kan slappna av lite. Och dessutom börja fixa inför hemresan. Ska ju trots allt inte vara här på tre veckor så vill verkligen inte glömma något här som kan börja lukta eller något, haha! Jag hade varit så lycklig om föräldrarna bodde bara någon timme härifrån men samtidigt valde jag ju Kalmar lite för att få ett eget liv.
Jag har sagt det förr men det är värt att säga igen... jag kommer sakna Kalmar! Okej, kanske inte just Kalmar som stad men alla fina människor här. Jag har ju min lilla extra familj här som har koll på mig, haha. Ser fram emot onsdag när alla kan samlas och bara ha det kul en sista gång för i år!
Nej, nu måste jag gå.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0