Hockey, mat och andra tokigheter

Hej hej!
Herregud vilken spårad kväll det var igår. Alla var ju lagom trötta. När klockan närmade sig tolv-ett så blev vi som galna. Jag skrattade så att tårarna rann! Vad som hände hemma hos Tilde bör inte yttras så det lämnar vi, sjukt kul hade vi i alla fall. Man kan ju tro att det är något allvarligt fel på oss...
Idag var det middag och hockey som gällde. Kommunen hade bjudit in 20 studenter för att kolla på matchen mellan Nybro och Karlskrona. Maten var riktigt god och jag som älskar att kolla på hockey kunde inte haft det bättre! Tyvärr förlorade de straffarna men det var en bra söndag ändå.
Nu ska jag lägga mig och äta en mandarin och kolla på Crazy, stupid, love. Sånna här helger borde man ha oftare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0