Galet trött

Hej!
Fy satan vad veckorna går fort. Jag vet att jag säger det ofta men är lika förvånad varje gång.
Gårdagen vart riktigt bra! Var in till stan med Coffe och handlade julklappar sen drog vi och tog en fika innan det var dags att börja plugga lite. Hann klart med designuppgiften lagom tills det var dags att dra till utställningen. Det fanns mycket fint där kan jag säg! Gick verkligen in för hela vernissage-grejen och köpte ett glas vin. Sen drog vi till studentpuben och käkade. Underbart att jag hade jobbarkort så jag fick gratis mat! Drack lite öl och pratade där. Stannade till tolv ungefär.
Idag har jag varit GALET trött. Somnade inte förrän sent sent eller kanske ska säga tidigt. Så idag har jag vandrat runt som en zombie. Hade designhistoria från nio till fyra. Det var helt underbart att komma hem och lägga sig i sängen kan jag säga! Ska mysa ner mig med en film och lite mat tänkte jag. Imorgon är man ledig så då blir det till att dona här hemma sen mot kvällen är det jobb på puben som gäller. Har beachtema men kommer nog ha jeans och en shorta med bikini under... Vill inte strutta runt halvnaken hela kvällen!
Nu ska jag MYSA!
Jag och mamma förrförra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0