Familjemys och förkylning

Hej!
Gårdagen var lika härlig som alltid. Maten var galet god! Vi satt och pratade en stund och drack vin. Sen plockade Tessan och Roy fram Singstar vilket ledde till att åtminstone jag, Tessan och Roy sjöng hela natten, haha! Har alltid lika kul med min familj, de är helt störda. Varje gång jag är hemma påminns jag allt för väl varför jag är som jag är... Underbart!
Idag var ju tanken att jag skulle med föräldrarna ut och hämta julgran men antingen har jag fått mammas förkylning eller så har jag haft något skit i kroppen som nu har bestämt sig för att bryta ut. Så istället ligger jag här på soffan med ett täcke, te och halvkollar på Harry Potter. Känner mig som ett barn igen! Börjar få lite julstämning också nu när det faktiskt är SNÖ ute. Jag är så lycklig! Även om det är lite slask också så är det trots allt snö. Det har man ju inte sett överhuvudtaget i Kalmar. (Okej, det var lite lite snö i Pukeberg en dag...)
Nu ska jag försöka halvsova lite och hoppas på att det här går över snart. Vill verkligen inte vara sjuk under julhelgen.
Puss!
Bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0