Det är över

Hej igen!
Fick i mig kaffe och några smörgåsrån med smör och ost. Mådde lite bättre så orkade göra klart workbooken. That's right, den är KLAR! Nu återstår bara att skriva ut den och lämna in allt. Snart är det över och jag får åka hem och bli ompysslad. Har haft lite ångest senaste dagarna att åka hem. Jag har nästan inte velat bara för att jag kommer sakna Kalmar men med allt kaos som varit med skolan nu på slutet ska det bli helt underbart att få ett miljöombyte och slippa tänka på det ett tag.
Nu ska jag sova, äntligen. Har gått runt som en zombie idag. Usch, hoppas verkligen att jag får en bättre dag imorgon. Då ska jag diska, plocka undan och packa innan jag drar iväg till puben. Hoppas verkligen jag hinner. Tur att jag har tid en stund på torsdagen också så jag hinner gå igenom allt en gång till.
Nattinatt!
Lite så har jag känt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0