Brynäs och Rebecka

Hej!
Gårdagen var grym! Brynäs vann vilket var underbart. Efter matchen mötte Rebecka upp mig och vi drog hem till henne och tryckte i oss onyttigheter och snackade. Vi hann med att kolla på en film också innan vi spårade totalt och började vara retarded som vanligt.
Idag tog vi tåget 14.30 men vi hann med lite lunch innan. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir lite fräsch till kvällen också, tänkte det kunde ju vara bra såhär på nyårsafton och allt. Klockan sex någon gång blir det middag med mamma och pappa och sen tar jag bussen 19.40 mot Uppsala. Jag har inte allt för höga förhoppningar på detta nyår vilket är bra tror jag. Det är lätt hänt att man förväntar sig så himla mycket på nyår och sen blir allt skit. Men en grej kan jag säga om kvällen; det kommer bli kul i alla fall att träffa alla igen!
Nu borde jag skynda mig så jag är färdig duschad och fixad innan klockan sex.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0