Betyg

Hej!
Vaknade runt elva och känner mig pigg som en... jaa jag vet inte vad! Men pigg är jag i alla fall. Var dessutom in och kollade mina betyg i skisskursen och färg&form. Fick G i färg&form men hade inte väntat mig annat heller. Däremot fick jag VG i skisskursen vilket är helt otroligt! Jag trodde jag bara skulle få G eftersom det inte direkt känns som en kurs där man kan göra mycket för att uppnå VG. Men det är ju gött!
Idag är det rätt lugnt fram tills ikväll. Vet inte hur jag ska få till allt det här! Mamma och pappa vill ha med mig och simma, Tessan och Roy ska säga hej då innan de drar till England och jag ska hem till Johanna. Jag vill ju inte komma hem till henne allt för sent heller! Herregud!
Nu ska jag gräva fram något i frysen som jag kan äta till lunch.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0