Tandläkaren

Måndag och min sista vecka hemma! Tiden går så fort, kan inte fatta att skolan börjar snart. Sommaren är i stort sett över och nu kommer hösten. Jag gillar faktiskt hösten. Åtminstone början av hösten när det inte är för rått ute och det är så vackert ute. Snackade lite med Tessan och Roy om när jag skulle komma hem igen nästa gång. Det borde ju bli till min födelsedag där i början av oktober så det är ju inte så länge jag är ifrån alla. Det har fortfarande inte slagit mig att jag ska flytta härifrån. Jag ska inte bo i det här huset längre... Knasigt.
Idag är det först tandläkaren som gäller sen ska jag försöka få tag på Anna och höra med henne vilken tid vi ska ses. Imorgon har jag en träff med Johanna! Sen är det dags att dra till Storvik en sista gång innan jag reser. Jag vill nästan inte åka. Inte för att jag inte vill träffa Kalle utan mera för att jag vet hur jobbigt det kommer kännas att åka därifrån. Usch.. Men nog om det! Nu ska jag slänga i mig en macka till sen bär det av till tandläkaren. Blä för det!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0