Sex and the city

Goddag mina vänner!

Sitter och lyssnar på Kung av sand och bara slappar. Idag ska jag försöka ordna upp något med Anna. Vet inte riktigt hur jag ska få till det eftersom jag är hundvakt också... Men något borde ju gå att fixa tyckar jag!

Igår kollade jag på SATC 2 och gud vad jag skrattade! Den var faktiskt riktigt rolig stundvis även om jag kan tycka att själva handlingen inte var direkt bra för en långfilm, kändes mer som ett otroligt långt avsnitt. Första filmen var ju bättre på det viset!

Jag har hunnit få i mig lite lunch och snart ska jag nog duscha eller om jag lägger mig ute i solen först. Det kanske är smartare med tanke på att jag blir så äckligt varm jämt!

Nu ska jag dricka kaffe och bara vara en stund innan jag tar tag i det här!



Ge mig den där klänningen tack snälla!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0