Schleeten

Seeeg brud som bloggar. Jag har nog aldrig festat så här mycket i hela mitt liv under en och en halv vecka! Ikväll är det pubrundan dessutom vilket jag har hört är helt galet. Men blir nog kul, har ju fram till halv fem idag att piggna på mig.
Igår var det föreningsbrännboll och jag var så klart sjuk som vanligt men blev övertalad att hänga på ändå. Tanken var ju att jag skulle sitta i lugn och ro på sidan om och titta på men neej då! Då kommer Calle och DRAR upp mig och kastar in mig i laget. Så jag hade inget annat val än att spela. Vi vann i alla fall första omgången men förlorade andra. Efter detta drog vi till studentpuben där vi käkade ett helt gäng. Sen var ju planen att festa loss på kåren men när vi kommer dit visar det sig att det är ett slags evenemang där och att de skulle stänga efter en halvtimme. Jag var trött som satan och ville helst bara hem och sova så det gjorde nästan inget. Enda jobbiga var att gå heela vägen tillbaka! Så igår somnade vi nog runt ett kan jag tänka mig och jag vaknade imorse av att grabbarna skulle dra iväg vilket var runt en timme sen. Så jag har fått lite sömn i alla fall!
Nu ska jag vila och försöka att inte hosta upp mina lungor...
(Bilderna är hämtade från Nikolina Dahls facebook)
Översta bilden visar Anna i min klass på Garden Partyt i lördags!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0