Regnet det bara öser ner

Hallå hallå! Idag gäller det, idag ska hela mitt liv packas ner i lådor så mamma och pappa kan köra ner dem till mig om två veckor. Det ska bli skönt att till slut få börja på riktigt i Kalmar eller vad man ska säga. Självklart kommer nollningen vara galet kul men det känns inte som att det börjar på riktigt förrän jag flyttat in på den gata där jag ska bo i tre års tid.
För att göra den här dagen ännu gråare så öser verkligen regnet ner. Hade tänkt gå ut med skrutten min men nu känns det inte direkt lockande. Jag har ingen energi alls nuförtiden. Tror all min energi går åt att hålla min hjärna arbetandes med alla dessa tankar. Det är verkligen utmattande!
Ikväll kommer Tessan och Roy hit och ska äta med oss. En slags avskedsmiddag kan man ju säga. Det är så overkligt, jag  vet att jag sagt det förr men så är det bara! Jag kan inte förstå att jag ska flytta. Lilla jag ska klara mig själv! Jag kommer ju troligen aldrig flytta tillbaka till det här huset. Oj, oj, oj vad jag kommer sakna det. Det här huset är underbart. Jag kommer nog alltid känna mig hemma här, oavsett vart jag befinner mig i livet.
Nu ska jag rensa i min garderob som är fylld av 15 år av mitt liv. Lovely...
Ha en härlig lördag! (Trots regnet...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0