Ny vecka

Ny vecka! Kalle är på jobbet och jag har slängt mig på soffan med datorn på magen. Känner mig otroligt seg, börjar nästan tro att jag håller på att bli sjuk? Jag blir alltid sjuk om jag varit på fest och varit ute i kylan. I fredags regnade det dessutom. Vill verkligen inte bli sjuk nu. Har alldeles för mycket jag ska hinna med ju...!
Idag ska jag dra hem i alla fall! Hade tänkt göra det igår men sen blev det bara inte så. Men nu känner jag att det börjar ta slut på fräscha kläder så nu ger jag upp, haha! Det går ett tåg 15.25 från Gävle som jag nog åker med. Det går ju rätt smidigt i vanliga fall men vill inte göra om resan jag gjorde i torsdags! Drygt som satan.
Nej, nu ska jag byta om (sitter i Kalles skjorta) och försöka se lite levande ut. Bussen härifrån går om en timme!
Ha en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0