No regrets

Har legat och kollat igenom massa gamla inlägg ett tag nu. Man har ju hunnit med en hel del!
En av anledningarna till att jag sitter och har små återblickar i mitt liv är att jag inte kan somna vilket i sin tur beror på att jag tänker för mycket på saker och ting. Som vanligt. Har en dum liten ovana att överanalysera allt jag och alla i min närhet gör. Det senaste "favorit"-ämnet är flytten till Kalmar. Jag tänker på alla bekanta man troligen kommer tappa kontakten med men även de lite närmare... Ett otroligt bra exempel är Kalle. Den mannen knockade omkull mig (bildligt talat nu hörrni!) totalt första kvällen. Efter första smset var jag såld. Jag höll på att bli galen när vi spenderade två veckor ifrån varandra. Nu ska vi bo i varsin ände av Sverige. Det är 1009 kilometer mellan Kalmar och Umeå. Ärligt talat vet jag inte hur det här slutar. Jag gillar att läsa om hur det hela började men jag vet inte hur mycket jag kommer gilla resten av sagan. Försöker vara realistisk men det är svårt när man är kär.
Nu ska jag låta mitt stackars huvud vila. Har i alla fall avreagerat mig lite här. Låter som om jag håller på att deppa ihop vilket inte är fallet. Det kommer bli underbart att flytta till Kalmar och jag ångrar ingenting!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0