Nattbloggning

Hemma igen efter en påfrestande dag. Det hela kändes bättre än vad jag förväntat mig, trodde jag skulle bryta ihop helt. Men Kalle är ju en sån underbar person och trots att jag nu är singel så kommer vi garanterat hålla kontakten. Vill inte mista honom, han är en på miljonen! Så nu känner jag mig nästan redo att flytta och börja ett "nytt" liv i Kalmar.
När jag kom hem övertalade jag min kära syster att komma över och kolla på film med mig! Jag har ju redan sett SATC 2 men hon ville så gärna se den så det fick helt enkelt bli så. Huvudvärken har inte gett med sig ännu men hoppas verkligen den gör det tills imorgon för då är det utgång som gäller i Gävle! Ska bli galet kul, har inte varit ut ordentligt på väldigt länge. Tessan hänger med, vi blev inbjudna av Linnéa som är en nära vän till familjen och oss båda. Jag behöver verkligen tänka på något annat än flytten!
Nu ska jag låta mitt stackars onda lilla huvud vila.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0