Moodswings

Seg idag! Det var himla kul igår, även om jag blev lite upprörd där en stund. Jag har humörsvängningar konstant nu. Är så less på att inte kunna vara glad jämt. Alltid är det något som får mig att tänka till. Tänka är farligt, jag blir bara ledsen om jag tänker haha.
Kom i säng runt fem igår tror jag. Helt galet att alla var uppe så länge! Men kul var det så det är värt att vara lite lugn idag. Har ätit brunch med min familj+Roy och våra engelska gäster. Dem planerar att åka ut och fika eller något men jag vet inte om jag ska med eller om jag ska bädda ner mig i sängen och kolla på Shrek. Haha, roligt liv men det är bara sån dag idag!
Nu ska jag nog vara lite social igen, kanske hälla i mig mer kaffe till och med.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0