Lite info om gårdagen

Sitter på unge herr Yttermyrs golv och skriver. Han har precis dragit till jobbet så jag har inte mycket att göra.
Igår fick jag äran att äntligen se Kalle och hans lag spela match (fotboll). Det gick ungefär som Kalle hade förutspått; de förlorade. Åkte dit med Emil, en av Kalles vänner. Så vi satt och pratade en del under matchen. Alltid lika intressant varje gång man pratar med dem om Kalle, haha! (Nu säger jag inte att vi pratade om honom hela tiden heller...det vore ju bara tragiskt.)
Efter matchen drog Emil hem medan jag, Kalle, Olle och hans norska flickvän Maren drog och käkade i Sandviken. Hade aldrig träffat henne förut men hon var väldigt gullig. Var lite orolig innan för norskan men det funkade faktiskt väldigt bra! Jag vet inte vad det är med mig och norska/danska. Även om danskan är värre så har jag ändå ibland svårt att förstå en del av vad de säger... Inte direkt det lättaste att hålla en konversation då! Efter det hälsade vi på lite snabbt hos hans föräldrar innan vi åkte hem och kollade på film. Mysig dag/kväll!
Idag vet jag inte hur det blir. Om jag ska stanna kvar här en natt till eller dra hem imorgon. Kalle ska nämligen ha träning och massa annat så han kommer hem sent. Funderar på att dra hem för jag känner mig inte helt hundra. Ska ju tillbaka hit på torsdag igen... Hm... Tror nästan jag ska sova på saken. Klockan är ju trots allt halv åtta bara och jag har ju fortfarande lov. Bara att passa på då då!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0