Kårleg och pizza

Har precis skickat iväg ett meddelande om avgångar för den buss jag ska ta ner till Kalmar nästa söndag till min blivande rumskamrat, haha! Det är så spännande alltihopa! Såg mitt schema inför första veckan där nere och jag säger bara OJ HJÄLP! Helt sjukt vad man kommer festa. Få se om den här Wictor ska vara med på allt sånt där och får se om jag måste haka på allt. Men saaaatan vad kul det ska bli
Ikväll är det matlagning och bak med mamma som gäller och pizza+mys framför tvn. Imorgon är det ju den efterlängtade kräftskivan. Det är så otroligt tråkigt att Kalle inte kan vara med. Ville verkligen ha honom med mig! Sen i veckan gäller det att packa ner hela mitt liv i små lådor och dessutom hinna med att träffa alla underbara människor jag lämnar kvar här. Ofattbart. Ska träffa Kalle på onsdag för sen drar han upp till Umeå för att kolla in stan. Man tycker ju han kunnat vänta med det tills en vecka då det inte är min sista vecka hemma men det är kanske bara jag... Hursomhelst är det troligen det enda jag har bestämt. Men det kommer väl en hel del. Usch, ser inte framemot allt kaos. Speciellt inte rota igenom min gamla garderob med massa skit som jag proppat in där sen vi flyttade hit.
Nu ska jag dricka mitt kaffe och sen hjälpa mamma. Fick dessutom mitt kårleg idag! Nu du kan jag minsann snart räknas som riktig student. Awesome!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0