Känslig

Klockan är tio över tio och det är snart dags för mig att krypa ner i min mysiga lilla säng med en bra film! Dagen blev inte som planerat. Jag överlevde tandläkarbesöket med hjälp av Emma så stoort tack ska hon ha, min lilla vardagshjälte! Hatar när de pillar runt och petar i mitt tandkött. Det gör ju ONT. Jag är kanske känslig men det är i alla fall inte mysigt...
Skulle träffa Anna men den knasbollen somnade, haha! Men men, jag ska ju bara flytta, inte försvinna från jordens yta så det kommer ju fler tillfällen. Kommer sakna alla underbara människor här hemma. Alla mina fina vänner som alltid lyckas få mig att se klart! Tur för mig att det finns en liten härlig uppfinning som heter telefon.
Jag har tänt ljus och stängt in mig på mitt rum. Så nu fattas bara en mysig film så mår jag prima!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0