Home sweet home?

Hemma hos mina kära föräldrar igen! Det är lite kul att jag sakta men säkert börjar se det här som "hemma hos föräldrarna". Det börjar sakta men säkert inte bli mitt hem. Fast än jag inte ens flyttat ännu så börjar jag känna mig som en gäst (hur mycket gäst man nu kan bli hos sina föräldrar...) i mitt eget hem! Det känns ändå bra att ha en sån känsla istället för panik. Nu vill jag bara att mitt nya liv ska börja!
Den här veckan är det städning och förberedelser inför kräftskivan som gäller. Roys mamma och hennes fästman kommer ju och hälsar på vilket har orsakat mer eller mindre panik bland familjen Melberg, haha! Jag ska nog dessutom hälsa på Rebecka lite i Östhammar. Kanske ta en dag i Öregrund+lite filmkväll! Åh, ljuvligt det skulle vara!
Min mage håller på att vända på sig känns det som. Gör fruktansvärt ont! Planen för kvällen är att mysa ner mig i sängen och kolla på första säsongen av Sex and the city! Älskar den serien, lätt min favoritserie genom tiderna. Nu ska jag fixa lite te och hoppas på att smärtan ger sig!
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0