Hemma

Hemkommen från Tierp nyligen. Jag och Anna (och hennes bebis...) hängde här hemma ett tag men sen blev vi godissugna så vi drog till Tierp igen och införskaffade oss lite onyttigheter. Satt mest och pratade/kollade på film.
Haha, bästa på hela dagen var ju ändå när jag loggade in på facebook nyss och fick se att jag hade ett meddelande från en av faddrarna på universitetet. Ska tydligen få bo hos någon kille vid namn Wiktor första två veckorna! Inte det jag hade väntat mig men han verkar trevlig så det ska nog gå bra. Nu vet jag i alla fall vem jag ska vända mig till och så. Väldigt tryggt!
Känner mig något seg men magen kurrar trots godiset. Kanske ska steka på lite bacon och omelett som kvällsmål... Nam nam! Sen får det nog bli en film eller något för jag tror inte jag kommer få något besök av John Blund än på ett tag.
Imorgon bär det av till Storvik igen. Måste hinna packa men som tur är har Kalle träning och kommer hem sent så hinner ordna allt imorgon. Föräldrarna kommer ju hem imorgon så jag hoppas de hinner tillbaka innan jag sticker iväg igen. Får ringa och höra imorgon.
Nu ska jag nog slå på svärdet i stenen, hann ju aldrig se sista biten senast!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0