Helgen som varit

Idag är det exakt två veckor tills jag reser ner till Kalmar, det är ju helt overkligt! Det ska bli fruktansvärt kul känner jag nu. Det kryper i hela kroppen av förväntan! Däremot kommer jag sakna så otroligt mycket av mitt liv här. Jag gissar på att veckorna kommer gå fort nu. Nästa helg är det kräftskiva som gäller. Det ska bli väldigt trevligt! Tyvärr kan inte Kalle komma pga att han ska hjälpa sitt fotbollslag på någon dans. Det är ju väldigt trist eftersom det är sista helgen innan jag åker. Men men, finns inte mycket man kan göra...
Festen i fredags var väldigt underhållande. Åt god mat och drack en hel del! Man mådde ju som man förtjänade dagen efter. Jag och Kalle var helt döda båda två! På kvällen drog vi till Gävle och åt mat hos Kalles morbror som hade fyllt år. Det var så galet gott! Speciellt när man är bakis så är tacos helt otroligt! Dreglar bara av att tänka på det, haha.
Idag har det regnat så jag och Kalle har hängt här hemma hos honom och kollat på film. Nu har han dragit iväg på match. Jag har fått i uppdrag att handla och laga mat tills han kommer hem...Har absolut ingen aning vad jag ska hitta på ju! Är ingen expert på LCHF mat... Får hitta något recept att gå efter.
Nu ska jag försöka sminka mig lite och kanske byta om. Sen ska jag nog ringa min kära mor!
Ha det!
(Bilder från fredagen kommer så fort jag är hemma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0