Bakisdag och relax

Hej hej hej! Jag lever men är sjuk som satan. Har haft en helt galen första vecka i Kalmar. Jag är kär i den här staden! Alla goa människor, helt sinnes. Jag stormtrivs, förutom det faktum att jag inte har en egen lägenhet så jag kastas mellan faddrarnas soffor. Men på torsdag kommer mamma och pappa ner med alla grejerna så får jag äntligen flytta in! Det ska bli rätt skönt faktiskt. Har knappt haft en sekund ensam sen jag kom hit så behöver vara lite själv. Har lagt upp bilder från veckan som gått på facebook, lättare så eftersom det tar en jäkla tid här på bloggen... Så kika in där istället!
Veckan som kommer bjuder bland annat på min första föreläsning här i Kalmar och pubrunda med våra kära faddrar och föreningen SPIIK. Så nu gäller det att jag blir frisk här! Kan sammanfatta allt jag varit med om genom att säga att min klass är härlig, mina faddrar är för goa och Kalmar är vackrare än jag anat!
Några av brudarna i klassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0