9 augusti

Vilken otroligt slapp dag jag har haft! Har knappt gjort något vettigt alls men det känns väldigt skönt och avslappnande. Snart kommer pappa hem så då blir det väl lite mer fart i huset. Mamma kommer hem runt sex så då blir det väl kaos och städning så tror jag ska njuta tills dess. Längtar otroligt mycket till helgen! Tycker alltid det är lika mysigt att ha middagar här hemma med massa folk. Jag har ju vuxit upp med det. Minns när alla vi barn var yngre och brukade äta upp maten så fort som möjligt så att vi kunde springa upp på övervåningen och antingen ha spökrunda eller hitta på någon slags teater som vi sedan visade upp för föräldrarna. Nu kanske det inte riktigt är samma sak men kul är det oavsett! Kräftorna ligger redo i frysen och mamma har berättat att hon ska göra sin otroligt goda västerbottenpaj! Jag känner att jag har extremt lätt för att bli nostalgisk nuförtiden på grund av flytten, haha.
Nu ska jag ta ut min lilla bebis på en kort promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0