4 augusti

Hejsan hejsan!
Idag har jag en del att ta tag i. Måste bland annat diska och städa lite om föräldrarna kommer hem, vill inte ha ett par arga föräldrar på mig! Sen gäller det att duscha och packa allting inför min lilla vistelse i Storvik. Kalle kommer hem sent idag så jag kommer tillbringa en stund hos hans föräldrar, de är alltid lika trevliga så det blir bra!
Imorgon är det fäbofest som gäller och jag har smått panik över vad jag ska ha på mig! Dels för att jag inte har någon aning om vi ska vara ute eller hur miljön ser ut och dels för att jag (enligt mig) inte har något vettigt plagg hemma!
Vill shoppa maaassa nytt nu till hösten men har inga pengar än och när jag har det kommer de gå åt till kurslitteratur, underbart!
Nu ska jag smsa mannen min och försöka lista ut vad det är vi ska gå på imorgon egentligen.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0