11 augusti

Helgen närmar sig och jag ska hinna städa en del idag med men idag mår jag betydligt bättre så det är ju skönt! Mitt rum är inte färdigt ännu, tänkte ju plocka undan allt igår men efter att försökt insåg jag att jag var alldeles för matt. Det värsta jag vet är att må illa! Många som känner mig vet om min fobi för att spy eller ens vara i närheten av någon som mår illa. Visst, ingen gillar att spy men jag flyr fältet om någon ens hintar om att de mår illa!
Men som sagt mår jag bättre idag så jag ska alldeles strax köra igång igen med lite musik så jag orkar hela dagen. Kaffe är också nödvändigt!
Annars då? Jo, jag har snart bara en vecka kvar här hemma. Helt overkligt! Jag kommer nog inte fatta det förrän jag står där på stationen i Kalmar med min packning och letar efter den här Wictor jag ska bo hos. Min mamma och pappa verkar heller inte riktigt ha förstått att jag flyttar. Men lika bra är väl det! Har jag tur hinner jag inte fatta alls innan jag känner mig som hemma där nere.
Nej, nu vankas det kaffe!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0