You're the reason for the butterflies in my stomach

Haft en helt okej första-dagen-efter-lovet-dag idag! Var smått död mot slutet men efter lite mat på Max med Lovisa var jag på topp igen. Hann till och med att säga hej till Oskar på stationen innan jag begav mig på en seeeeg tågresa hem. Förstår mig inte på tåg. Inte överhuvudtaget. Bussen kommer nog alltid vara min favorit. Då kommer man ju oftast fram i tid i alla fall...
Känner stressen inför allt som ska göras men det är bara att ta en sak i taget. Imorgon är det rapport till UF, arbetsprover och lite smått som ska bli avklarat. Slutar tidigt vilket känns himla bra!
Nu ska denna lilla damen sova för hon är trött!
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0