Tuesday

Godmorgon! (För mig i alla fall...) Vaknade för inte så längesen och nu försöker jag piggna till med kaffe. Förkylningen börjar ge med sig men mår fortfarande inte helt okej. Idag har jag sovit, sovit och sovit. Planen för dagen är att vila upp mig så länge jag kan och sen åka in till stan. Ska hinna möta upp Emma innan jobbet så vi får en chans att uppdatera lite, haha!
Annars så är det fortfarande lika mycket kaos med i alla fall skolan. Ska försöka skriva ut lite grejer (eller rättare sagt be pappa göra det på sitt jobb eftersom vi inte har bläck i skrivaren...), mejla syv om ett möte och hoppas på att jag kan klara av allt dessa kommande två månader!
Nu ska jag äta något och hoppas på att energin dyker upp. Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0