Stressen fortsätter

Jag känner verkligen hur stressen tar på mig. Tar nästan kål på mig ju. Har ingen energi längre, går runt som ett spöke med tankarna på annat håll. Man kan ju inte direkt säga att jag lever i nuet. Det värsta kommer vara över på fredag men samtidigt så är det en lång, lång väg dit. Har tusentals saker att få ordning på. Ska försöka ta hjälp av mina kär klasskompisar och ta reda på allt jag måste fixa över lovet. Så mycket till lov kommer det bli...
Idag har jag legat i fosterställning på soffan. Har haft så otroligt ont att jag sett stjärnor. Tror stressen inte enbart börjar påverka min energi eller mitt huvud utan sprider sig till allt möjligt. Magen blev drabbad denna gång. Om fem minuter ska jag hoppa på bussen till Uppsala och försöka vara med på de sista timmarna i skolan sen blir det jobb. Planen för imorgon är att fixa med arbetsprover och få ordning på mina ansökningar.
Dags att ta ett djupt andetag och köra på. Ska inte känna efter de kommande dagarna för då är jag körd...
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0