Stress och skinnjackor

Vilken dag! Sov till två ungefär, var valpvakt en stund sen var jag tvungen att dra till jobbet. I know, dåligt av mig att inte gå till skolan men ändå jobba men har inte mycket val... Det blir samma visa imorgon dessutom. Har egentligen prov men eftersom jag varken har ett häfte eller kan skiten så spelar det ingen roll. Känner bara att allt är kaos och jag skulle behöva lite ordning i mitt liv just nu... Snart är det ju dessutom försent att söka till högskolan/universitetet så lite panik har man ju. Längtar tills jag tagit studenten och bara behöver fokusera på mitt sommarjobb (om jag får något dvs...)!
Idag innan jobbet smet jag dessutom in på MQ och köpte en äckligt snygg skinnjacka. Nöjd, nöjd!
Nu är det sova som gäller och hoppas på att den här förbannade förkylningen lämnar min kropp!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0