Sjukling

Usch vilken dag! Jag vaknade, sov, vaknade, åt, sov, vaknade, åt igen och nu ska jag snart sova igen. Jag mår inte bra kan man ju säga! Förkylningar är inte uppskattade av min kropp. Får se hur det blir imorgon med skola och jobb. Skulle egentligen jobbat idag med men jag klarade verkligen inte av att resa mig!
Förhoppningsvis kommer jag må bättre imorgon för jag orkar verkligen inte vara sjuk! Dessutom vill jag inte missa varken skola eller jobb. Missar jag skolan halkar jag efter och missar jag jobbet måste jag ta igen det någon annan dag och jag har redan lagt in en extra dag nästa vecka. Usch, vill bara bli frisk!
Nu ska jag sova och hoppas på att min kropp mår bättre imorgonbitti.
Ha de bra! Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0