Redan onsdag

Onsdag redan!? Satan vad tiden gått fort! Får nästan lite panik! Idag ska jag plocka undan det sista av tvätten sen bär det av till Uppsala för att träffa Oskar. Mycket trevligt!
Gårdagen spenderades med Emma och Emma. Vi kollade på film och grillade marshmallows över ljus, tända grillen är slöseri på tid! Det var en rätt lugn dag vilket var skönt. Kom hem runt nio-halv tio åt lite mat sen så gick jag och la mig i stort sett.
Kan ju säga att jag är rätt nöjd med mitt lov so far. Det känns väldigt bra! Solen skiner nästan varje dag och jag går runt och ler i stort sett hela tiden! Underbart! Nu ska jag köra igång en omgång tvätt sen måste jag nog duscha för mitt hår ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig..
Ha en fin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0