Min studentskiva

Oj vilken kväll säger jag bara! Gårdagen var hektisk men satan vad kul vi hade! Stressade hem och bytte om och slängde i mig lite lunch sen bar det av mot Uppsala igen. Kan ju säga att jag kände mig som ett freak på bussen in. Åkte med massa människor som var på väg hem från jobbet och skolan...Passade inte direkt in där så fixad som jag var...
Kvällen började i alla fall hemma hos Karin och Petra där vi trängde in massa taggade flickor med fina masker. Det var verkligen en bra start på kvällen. Efter det bar det av till BJ där vi åt god mat och fick band.
Där har ni mit fina band. Är jag förvånad över vad jag blev utnämnd till? Nej, inte ett dugg haha!
Efter massa gott var det dags att dansa loss. Var jag inte utanför så stod jag på dansgolvet med ett stort leende på läpparna! Hade en helt klockren kväll med fina människor. Lyckades dessutom få med mig masken hem igen vilket var ett plus. Hade nästan räknat med att tappa bort den så smidig som jag är!
Kvällen slutade med att mamma hämtade mig plus Anna, Malin och Joan som jag raggat upp där inne. Efter ett stopp på donken (underrrrbart!) så kom vi till slut hem. Skjutsade runt tjejerna till respektive sovplats sen fick jag äntligen slänga mig ner i min säng och sova. Jag vet inte hur jag ens ska kunna beskriva min kväll med ett ord men kan ju försöka, det var ren skär lycka!
Ännu en positiv grej var ju att jag vaknade idag och mådde hyffsat bra, trots de antal glas vin och drinkar jag drack igår så tack för det!
Nu ska jag plocka undan i mitt rum och städa lite här hemma för snart kommer Linnea hit för att ladda inför morgon dagen. Valborg är ju äntligen här! Blir till att dra in till Uppsala med Johanna och Linnis sen får man se vad dagen har att erbjuda! Tror det kommer bli en himla lyckad dag det med, känner det på mig!
Nej, nu gäller det att sätta fart med städningen som sagt.
Ha det gött!
(Bilder från kvällen dyker väl upp här eller på facebook så småning om!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0