Måndag 25 april

Trött tjej. Känner mig alldeles konstig idag. Inte direkt i kroppen på det sättet som till exempel en förkylningen eller något sånt. Nej det är något annat. Svårt att sätta fingret på. Någonting är det. Jag vet inte ens om det är bra eller dåligt. Känns som att det går upp och ner hela tiden...Det här blev knasigt kände jag. Över till något annat.
Idag har jag försökt få ordning på lite saker till högskolan bland annat. Ska snart ta en kopp kaffe och tända ljus här i mitt rum och försöka plugga på lite materialkunskap utifall att jag får göra provet imorgon. Vore himla skönt att få det ur världen! Vill dessutom springa med ashög musik och svettas som en gris. Låter väldigt fräscht va? Men måste få ur mig lite frustration och stress. Kanske det som ligger till grund för min knasiga känsla? Får se till att göra det snart. Måste ju se till att komma i säng i tid idag. Skola imorgon ju. Yey... Har en rätt lugn vecka ändå med tanke på att jag går tre dagar varav en av dagarna slutar jag tio i tolv. Mycket passande!
Nej nu ska jag som sagt ta mitt kaffe och få ordning på den här skiten!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0