Man kan inte annat än le

Vilken underbar helg! Fint väder hela helgen, nu är det vår mina vänner. Gårdagen var hur kul som helst, åkte hem med kramp i kinderna efter att ha skrattat så mycket. Började som sagt dagen med att ta mig in till Uppsala för att möta upp Lovisa. Köandet gick faktiskt bra, lite kallt men man överlevde. Nu har jag i alla fall biljetterna liggandes här hemma. Gött! Efter vi var nöjda och glada ville vi också bli mätta och glada så vi svängde förbi Cupido innan vi drog hem. Det var en rätt bra start på dagen! Sen var det bara att ta sig hem, duscha, byta om, fixa sig och åka tillbaka igen! Det var ju biljard med Oskar som stod på schemat. Lyckades att inte skämma ut mig allt för mycket med min talang vilket känns bra, haha! Efter vår lilla "turnering" och en varsin cider gick vi en promenad runt Uppsala. Kan ju meddela att stadsparken verkar vara en populär plats för fulla ungdomar nu när det är vår... Hade i alla fall en riktigt bra kväll, riktigt bra dag med för den delen!
Idag vaknade jag och gick ut på altanen för att dricka kaffe med föräldrarna. Helt galet varmt! Men gud så skönt! Älskar våran altan, man blir alltid glad när man sitter där. Sen gick jag med min lilla skrutt till kohagen (haha landet...) för att låta honom springa av sig. Ja och nu ligger jag på min säng och laddar inför att rensa mitt rum på all skit och tvätta mina kläder som ligger över hela golvet...
Ha en fin söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0