En bra lördag

Det är lördag och jag har tillbringat dagen med att hjälpa föräldrarna att få undan lite på gården så nu är jag rätt trött men det är rätt skönt! Ikväll blir det middag med familjen. God mat och vin blir perfekt för mig idag! Hade en väldigt bra fredagkväll också. Satt och pratade med föräldrarna hela kvällen/natten. Älskar sånna kvällar! Kul att man faktiskt kan umgås så med dem.
Nästa vecka börjar allvaret igen. Vårt schema går tillbaka till det "vanliga" nu när alla kommer tillbaka från praktiken. Det kommer bli svårt att gå tillbaka till det vanliga men sen är det ju lov! Awesome! Nog för att jag kommer behöva fixa med arbetsprover under lovet men ändå...
Nu ska jag kolla om mamma behöver hjälp i köket eller nått!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0