Countdown

Imorgon är det torsdag. Imorgon är det studentskiva! Hur underbart är inte det då!? Här sitter man nyduschad, nyrakad och taggad till tusen! Kommer bli en toppenkväll, det har jag bestämt. Blir förfest hos Petra och Karin, efter det är det middag (satan vad jag hoppas att maten smakar ljuvligt!!) och till slut är det dansa, dansa, dansa som gäller! Ska dansa tills mina fötter ramlar av. Min älskade mamma kommer dessutom hämta mig i Uppsala! Hur snällt är inte det? Klockan två på en torsdag? Galet bra!
Annars då...jo skolan går i en rasande fart och jag hänger inte med överhuvudtaget! No fun. Men skit i det, sånt löser sig!
Nu ska jag noppa ögonbrynen och smörja in mig så jag stinker kokos. Yummy! Kommer inte ha mycket tid på mig här hemma innan jag måste tillbaka till stan så gäller att fixa allt jag kan idag.
Ha de så gött så kanske jag hinner slänga in ett inlägg imorgon innan jag sticker iväg!
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0