Bollen är i rullning

Fredag, ledig och vårväder! Kan man ha det bättre? Jo, har en kopp kaffe här också!
Igår skickade jag iväg ansökningarna till högskolan. Nu återstår bara arbetsproverna men det känns ändå kul att få börja med dem. Det känns som att bollen är i rullning nu och att tiden kommer flyga iväg. Plötsligt står jag där med en antagningsbesked. Vilken av skolorna som tar emot mig får jag väl se. Hoppas innerligt på Beckmans, ska jobba ihjäl mig med deras arbetsprov!
Idag är det som sagt fredag och planen för dagen är att laga lite mat snart, kanske följa med mamma på långpromenad och sen lite städning för att rensa både här hemma och mitt huvud. Har insett att om jag har ordning hemma brukar det också vara så i mitt stackars huvud.
Planen för imorgon är att åka in tidigt till Uppsala för att desperat köa till biljetter som ska göra så att vi släpps in på Flustret på studenten. Värt det? Garanterat! Sen blir det att ta sig hem och förbereda för kvällen för då ska jag nämligen tillbaka till Uppsala. Då är det biljard med en söt pöjk som gäller! Kommer nog bli en rätt bra dag, hoppas på bra väder också! Annars har jag förberett mig med paraply. BRING IT ON!
Nu ska jag börja laga mat så jag får i mig något i min lilla mage!
Ha det så bra!
Jag och min älsklingsvovve, kul att han ser livrädd ut...

Kommentarer
Postat av: Thezzan

hahahhaha, Elvis då<3

2011-04-16 @ 17:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0