8 april

Oj vilken energi jag fick nyss! För en timme sen låg jag på soffan och snörvlade och drack kaffe. Kanske fått en koffein-chock? Hursomhelst känns det helt underbart att vara pigg igen!
Jag hann med mycket igår! En timmes lektion sen lunch med två fina flickor, gött! Efter det blev det ett snabb besök med Rebecka på Forever tattoo, hennes förra praktikplats och när vi var klara där kilade vi in till stan och in på resebyrån. Har äntligen fått lite mer koll på allt om resan så nu gäller det bara att lista ut hur jag faktiskt vill göra. Efter det gick vi till Akademi bokhandeln och köpte varsin kalender. Det behövs VERKLIGEN nu när det är så mycket på gång. Har redan fyllt den med massa grejer...kul... Sen var det dags att skiljas åt för att jag skulle möta upp Oskar. Det är då killen jag hade bestämt träff med. Han tog med mig till Östgöta nation. Billigt fika där kan jag ju säga, riktigt bra! Vi hade jättekul och satt och pratade i nästan tre timmar innan det var dags för mig att dra mig mot jobbet!
Jobbet gick ovanligt fort och det gick rätt bra trotsa att vi körde på nytt manus och accept. Knasigt, jag som alltid brukar ha problem med det? Kom hem till slut i alla fall och stupade i sängen.
Nu sitter jag här och skriver så fingrarna glöder! Idag är det fredag och jag har faktiskt inget inplanerat vilket är skönt. Satsar på en lugn helg nu. Imorgon ska jag hjälpa föräldrarna med att få undan lite på gården sen blir det årets första grillning med HELA familjen. Det kommer bli underbart! Jag har verkligen vårkänslor nu kan jag säga!
Tänker utnyttja min nyfunna energi och ta en halvtimme på löpbandet. Ikväll måste jag bara lämna en grej till Lina i Tierp sen blir det hem och njuta av en mysig hemmakväll!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0