To do

Jag känner att jag borde ta tag i mina fina labbrapporter och fixa fram skisserna som ligger gömda någonstans i mitt rum. Trots alla måsten ligger jag framför tvn och känner mig som om jag håller på att somna hela tiden! Jag är rätt less på att vara trött jämt efter skolan... Ikväll blir det sallad till middag vilket jag ÄLSKAR! Massa kyckling ska det helst vara, då blir det bäst! Magen börjar kurra bara av att tänka på det! Nej nu ska jag rycka upp mig! Dags att få undan lite saker på min "to do-list"!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kyckling som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-14 @ 23:40:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0