Studenkryssning - check!

Har nu fixat hela kvällen med bokningen till studentkryssningen som kommer äga rum den 5e mars. Nu är det i alla fall klart och jag är lycklig, lycklig, lycklig! Det kommer bli sååå bra! Jag kommer få dela hytt med underbara människor, äta goooooodaste maten, dricka goooodaste drickan och bara festa loss på en underbar båt. Okej, det är ett fartyg men...Äsch liksom! Kul ska det fan bli ändå!

Nu ska jag återgå till att försöka läsa naturkunskap. Det kommer inte gå bra. Oh no, det kommer nog inte gå alls om jag känner mig själv. Har ju viktigare saker för mig. Så som att hitta på vad fan jag ska klä ut mig till på lördag! Panik!?

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: PEETRA

vilka ska me på deen? fett kul :o

2010-10-27 @ 17:12:18
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0